Over mij

Mijn foto
Pikine, Dakar, Senegal
Ik ben Lise, 21 jaar en studente orthopedagogie. Ik zal voor 4 maanden in Senegal stage lopen bij het project TFC, meer info: http://tfcexcelsior.org/

woensdag 25 januari 2012

Vertrekkensklaar

De valiezen zijn gepakt, het afscheid is genomen en 't zomerse gevoel is aanwezig - klaar dus! :)
Het was wel wat wikken en wegen met de valiezen en ze vaak nog eens openen.. oei dit en dat moet er nog in, ging wel vaker door mijn hoofd. Maar nu, om 20u50 's avonds is alles in orde en binnen 24uur zit ik nu in Senegal. Gek hé? Vanaf dan is het grote avontuur pas écht begonnen.

Al is het allemaal wel al een avontuur geweest hoor.. De voorbereidingen waren niet altijd even eenvoudig, maar ik ben zooo blij dat ik dat allemaal doorstaan heb, echt waar. Oké, het afscheid is echt een verschrikkelijk groot nadeel, maar ik zeg tot ziens tegen iedereen en zeker geen vaarwel. En wat is nu die vier maand van een heel mensenleven? Van een eeuwige vriendschap, familiale band of liefdesrelatie? Niks he :) Dus dat is een nadeel, maar het zal de band zeker niet minder sterk maken en in juni ga ik goed feesten :) mijn verjaardag vieren die eigenlijk over 17 dagen al valt.. Dan maar 21 jaar en vier maand he :p

Veel liefs,
Lise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten