Over mij

Mijn foto
Pikine, Dakar, Senegal
Ik ben Lise, 21 jaar en studente orthopedagogie. Ik zal voor 4 maanden in Senegal stage lopen bij het project TFC, meer info: http://tfcexcelsior.org/

vrijdag 27 januari 2012

Eerste dag in Senegal

Dag liefste volgertjes!

Jaja, ik ben gearriveerd in Senegal, na een redelijk vermoeiende vlucht.. De eerste uren gingen nog vlot, maar die laatste twee uur wogen toch wel vrij zwaar. Al hebben we al redelijk wat Senegal 'geproefd' op het vliegtuig dat voorlaatste uur. Gina en ik waren op kaart aan 't spelen, toen er een kindje van drie, vier jaar mee kwam kijken en de kaarten vastnam. Hij begreep geen Frans

6 opmerkingen:

  1. Oké, dat is hetgeen ik nog terug vond van mijn bericht dat ik kwijt ben geweest :p

    Met dat kindje hebben Gina en ik dan nog voornamelijk gespeeld en gelachen, wel grappig :p

    Het einde was wel nog lastig, ik had super veel oorpijn. Maar Doudou vertelde dat je een grotere druk hebt als je aan de vleugels van een vliegtuig zit, dus nog eens nadenken over de terugvlucht waar we dan gaan zitten, maar dat is nog niet voor direct natuurlijk :)

    We zitten momenteel nog in Mariste, we zijn hier gisteren aangekomen en hebben hier overnacht. Maar ons gastgezin woont in Pikine en daar zullen wij ook verblijven, daar gaan we vanavond naartoe. Geen idee of het internet daar ook zo optimaal gaat zijn als hier in het centrale bureau van 1N4D.

    We hebben ook al samengezeten met de meeste mensen van het project TFC, waarbij wij stage gaan lopen. Een beetje de geschiedenis, de grote lijnen van het project en ook informatie over de andere projecten van 1N4D.

    Ik ga het hier bij houden en mijn eten nog wat laten zakken, ja, het middageten viel rond 3uur :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey tzijn de broers hier.
      Hoe is het daar? Nog veel succes he.xx

      Verwijderen
    2. Ik probeer het nog een tweede keer met Jasper aan mijn zij, ik hoop dat het nu lukt want ik ga het straks aan peter gaan tonen hoe het moet. Groetjes van iedereen hier. xx

      Verwijderen
  2. Ik ben echt blij dat je goed bent aangekomen in Senegal. Hoe bevalt het eten je daar?

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lise,

    Alles ok?
    Ik zie dat je mama het al aan Peter gaat uitleggen. Ik heb het hem al eens getoond, maar niet op zijn pc.
    Amuseer je!
    grts van ons alle4

    BeantwoordenVerwijderen
  4. even een testje, gebruikersnaam veranderd: we volgen het alle4 he!

    BeantwoordenVerwijderen