Over mij

Mijn foto
Pikine, Dakar, Senegal
Ik ben Lise, 21 jaar en studente orthopedagogie. Ik zal voor 4 maanden in Senegal stage lopen bij het project TFC, meer info: http://tfcexcelsior.org/

dinsdag 21 februari 2012

Al bijna een maand voorbij!

Hallowkidowki!

Dag mijn lieve bloglezertjes!
De tijd gaat eigenlijk wel snel hé, als je dat zo bekijkt, amai, de zondag die er aan komt zitten we hier al een maand, wat betekent dat ik binnen minder dan 6 weken bezoek krijg, yes yes! 1 april komt dichterbij!

Eerst nog wat andere belevenissen meemaken hé, donderdag/vrijdag een trouwfeest! Daarvoor vandaag stof kiezen en naar een naaister om onze maten te laten nemen, spannend! :D Zondag zijn het verkiezingen, maar wij gaan ons daar niks van aantrekken en een meisjesdagje houden! Voetbadje (jaja, daarvoor gaan we warm water vragen!), in 't zonnetje liggen op ons dak, zweedse puzzel maken, lekker eten, filmpjes kijken, ...

Oh ja en ook wel nog wat stage natuurlijk :) Gisteren heb ik ook weer voor leerkracht mogen spelen, maar eigenlijk doe ik dat wel graag! Daarom ook dat ik volgend jaar nog een jaartje bij ga studeren om les te mogen geven in het buitengewoon onderwijs he ^^ :) Ik geef hier wel voornamelijk wiskundeoefeningen aan kinderen tot 12 jaar, mijn hoofdrekenen moet ook wel weer wat aangescherpt worden hoor, amai. Super leerles voor mezelf eigenlijk ook. Aan de allerjongste heb ik gisteren ook wel wat Frans gegeven, maar nog steeds via wiskunde: écrire les chiffres en lettres :p Ik moest dan wel bewust om gaan met de cijfers waar ik zeker van wist dat ik ze zelf juist kon schrijven.

Momenteel wachten we nog op ons brood, dan kunnen we eindelijk ontbijten en er eens invliegen voor de schooltaken. Ja, helaas, het blijft stage :p

Tot blogs!

x Lise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten