Over mij

Mijn foto
Pikine, Dakar, Senegal
Ik ben Lise, 21 jaar en studente orthopedagogie. Ik zal voor 4 maanden in Senegal stage lopen bij het project TFC, meer info: http://tfcexcelsior.org/

woensdag 1 februari 2012

Pikine

Dag allemaal!

Het is hier vandaag maar frisjes, maar het is ook nog geen middag, meestal betert het vanaf de middag :) maar ik mag zeker niet klagen, onder het vriespunt zullen we hier niet snel zitten :p

Er staat vandaag nog op de planning: Terug naar Pikine (na 4 nachten in Mariste) naar ons gastgezin, eerste huiswerkbegeleiding volgen en een vergadering over de infodag van TFC. Op 11 februari wordt namelijk de huiswerkklas voorgesteld en het voetbalproject zelf, de training. Wij zullen die dag meedraaien en mee op het veld staan met ons voetbaltruitje dat we morgen ongeveer zullen ontvangen :)
Onze tenues komen namelijk mee met de Belgische crew van 1N4D, zij landen vanavond. We zullen ook met hen langs gaan op de andere projectplaatsen en zo nog meer te weten komen wat 1N4D allemaal precies doet. Want in theorie weten we dat wel ongeveer, maar het is altijd fijner om het echt te zien natuurlijk :)

Ik weet dus niet of ik de komende dagen nog veel internet ga hebben, dat zullen jullie wel merken dan.
Tot de volgende keer! Heel groetjes!

xx Lise

1 opmerking: