Over mij

Mijn foto
Pikine, Dakar, Senegal
Ik ben Lise, 21 jaar en studente orthopedagogie. Ik zal voor 4 maanden in Senegal stage lopen bij het project TFC, meer info: http://tfcexcelsior.org/

maandag 6 februari 2012

Senegaleestijdsritme

Dag mn liefste bloglezertjes!


Manmanman, hoe ge 't ook draait of keert, het tijdssysteem in Senegal is alles behalve dat van België... kopies nemen duurt hier 4 uur, een vergadering gemiddeld 3uur, onderhandelen over nen taxi stuk langer dan da ge gewoon de prijs van uwe'n bus betaald, voor een autorit wordt dan weer te weinig tijd genomen en ga zo maar door..

Sommige dagen lukt dat en kan ik overweg met dat tijdsprincipe, maar dat is helaas niet elke dag mogelijk, soms is het gewoon te ongestructureerd en echt te onduidelijk wat de planning is en loop ik ewa zotjes rond. Want ja, ze zeggen dan dat er iets gepland staat, maar die planning schuift op of wordt geannuleerd, waardoor ge bepaalde momenten echt niks te doen hebt en dan is 't wel lastig.

Maar dat gaat wennen, ik voel het, eens we één of andere structuur herkennen in onze stage, komt dat allemaal goed.

Nu tijd om onder mijn dekentje te kruipen. (ja, een dunneke is meer dan voldoende! :D)

Slaapwel
xx

2 opmerkingen:

  1. Kopies nemen 4 uur? Tekenen ze alles over ofzo? :D Maar je zal er waarschijnlijk zoals je al zei wel snel aan wennen. Je zal nog verschieten als je over een paar maand weer in het drukke leventje hier terechtkomt!

    BeantwoordenVerwijderen